dimecres, 24 de març del 2010

Font de l'Ametlló, estrenem la primavera

Sembla que les pors d'en Mario tampoc es van complir i ens va aguantar tot el dia. Va haver-hi un petit moment de tensió cap a les 15 o 16 diria jo, que va començar a gotejar, però la insistència va ser premiada amb que va parar de ploure.

Degut a que se'ns havia fet tard pel matí, vam decidir no dinar i vam dinar cadascu a su aire, s'ha de dir que sempre s'agraeix dinar i apalancarte amb el solete (que no hi era).
Això si, fotia una calor de collons, a lo hivernacle, que no dona el sol xo ke calenta els collons!
Lucas assegurant

Així doncs vam començar per ensenyar als tres nous (Lucas, Oscar i Godo) com assegurar, vital per fer els primers pegues i vam fer alguns 4rts i alguns 5ens "oberts" per jo i pel Xarli, que ja s'hi va acostumant!
Godo fent la 5+, "Directa dels Mogencs"


Cap al final va tornar a tocar sessió docent però una mica més avançada: Fer la reunió. Jo que m'explico tant bé, li vaig ensenyar al Xarli que ja en tenia ganes.
Xarli repassant els apunts presos durant la lliçó

Per acabar, vam fer un 6a que era lo màxim al que em vaig atrevir i el vaig repetir xk no sigues dit.
Jo repetint la "Roser", 6a



Robert

2 comentaris:

  1. ueeeeee!!!!com m' agrada veure el blog actiu!!!
    ens veiem per la uni!!
    feliciats als nouvinguts al mon de la pedra!!!!
    salut i rock and block!!!!!

    ResponElimina
  2. robert es veu clar que no em va qdar massa clar xq vai aver d repassar els apunts jajjaja

    ResponElimina